freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی

freeseda.تحلیلی و خبری موسیقی
قالب وبلاگ

خواننده موسيقي كشورمان از برگزاري جديدترين كنسرت خود خبر داد و در اين رابطه گفت: به همراه گروه مهرباني كنسرتي در تالار وحدت برگزار خواهم كرد كه زمان برگزاري آن22و 23 مهرماه خواهد بود.



حسين عليشاپور درباره كنسرت جديد خود گفت: طي روزهاي ياد شده همراه با گروه مهرباني به روي سن تالار وحدت مي روم و قطعاتي در دستگاه همايون را براي علاقه مندان اجرا مي كنم كه همگي از ساخته هاي سلمان سالك هستند.

وي افزود: اركستري كه در اين كنسرت با ما همراه خواهد بود نسبت به اركستري كه در كنسرت گذشته با ما همكاري مي كرد، تفاوتهاي فاحشي كرده است و افراد حاضر در آن از نوازنده گرفته تا خواننده و ... حدود 12 نفر مي شوند.

اين خواننده سنتي در ادامه با بيان اينكه اين تغييرات همگي در جهت رشد و ارتقا اركستر صورت گرفته است ، گفت: در حقيقت قطعات به شكل آنسامبل و مجلسي و سنتي بوده و از سازي همچون ويلونسل نيز در اجراي آنها استفاده شده است. اين كنسرت در دوبخش برگزار مي شود كه هر دو بخش در دستگاه همايون اجرا خواهد شد.

عليشاپور در ادامه تاكيد كرد: كارهاي مجوز اين كنسرت انجام شده است و مجوز آن نيز صادر شده است . رهبري و آهنگسازي آن نيز به عهده سلمان سالك است. نوازنده هايي همچون احسان عبايي، مجيد عليزاده، سلمان سالك، فرهنگ مشتاق و ... حضور خواهند داشت.

وي در پايان گفت: تمرينات گروه براي اجراي كنسرت هنوز آغاز نشده و از هفته اول شهريورماه به تمرين خواهيم پرداخت. اميدوارم كه مساله صدور مجوز براي كنسرتها سرعت بيشتري پيدا كند تا گروههاي حرفه اي بتوانند درزمانهاي مناسب و دلخواه به برگزاري كنسرتهاي خود اقدام كنند.

گفتني است كنسرتهاي ياد شده در يك سئانس به خوانندگي حسين عليشاپور برگزار مي شود.


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید free_seda@yahoo.com

javahermarket

نويسندگان
چت باکس


امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 534
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 535
بازدید ماه : 2713
بازدید کل : 105437
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 42
تعداد آنلاین : 2



javahermarket